Το καλοκαίρι περνάμε, επίσης, πολλές ώρες στην παραλία. Τι θα μπορούσατε λοιπόν να καταναλώσετε για να καταπολεμήσετε την πείνα σας στην παραλία ενώ παράλληλα να χαρίσετε στο σώμα σας ενέργεια και θρεπτικά συστατικά από σνακ και μικρογεύματα καλής ποιότητας; Οι παρακάτω εύκολες προτάσεις θα καλύψουν όλες τις προϋποθέσεις για σωστή οργάνωση της διατροφής στην παραλία.

Με το θερμόμετρο να ανεβαίνει κατακόρυφα και τα ρούχα να περιορίζονται, το καλοκαίρι είναι η περίοδος που όλοι λίγο πολύ ανησυχούμε περισσότερο για τις διατροφικές μας επιλογές και το σώμα μας. Ας δούμε παρακάτω τι μπορεί να περιέχει η καλοκαιρινή μας διατροφή, καθώς και χρήσιμα tips που θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε και να έχετε αυτοπεποίθηση στην παραλία!

Ο συνδυασμός φυσικής δραστηριότητας (όπως το κολύμπι, τα παιχνίδια στην θάλασσα, οι βόλτες) της ελαφριάς και ισορροπημένης διατροφής (όπως είναι η μεσογειακή διατροφή) και της υψηλής κατανάλωσης υγρών οδηγούν στην μείωση του βάρους εύκολα και υγιεινά. Η αποφυγή στερητικών προγραμμάτων διατροφής για την γρήγορη απώλεια βάρους θα οδηγήσει σε μόνιμη απαλλαγή των περιττών κιλών»

Αν σε αυτά προστεθεί και η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας πχ το κολύμπι ή τα παιχνίδια στη θάλασσα, μπορεί κανείς να χάσει κάποια κιλά εύκολα και υγιεινά χωρίς στερητικές δίαιτες.

To καλοκαίρι είναι μία καλή περίοδος για την απώλεια βάρους. Λόγω της ζέστης η κατανάλωση τροφής είναι μικρότερη ενώ η κατανάλωση υγρών μεγαλύτερη.

Αν βέβαια το ιστορικό της υγεία σας είναι βεβαρημένο ή αν αντιμετωπίζετε κάποιο σοβαρό πρόβλημα και χρειάζεται να χάσετε κιλά, καλό θα είναι να επισκεφτείτε έναν διατροφολόγο ή κάποιον ειδικό ενδοκρινολόγο, που θα μπορέσει να σας καθοδηγήσει με συμβουλές που αφορούν αποκλειστικά τη δική σας περίπτωση.

Ταυτόχρονα, θα χρειαστεί να ακολουθήσετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, μοιράζοντας το φαγητό σας σε 4 με 5 γεύματα την ημέρα και φροντίζοντας να τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά, να πίνετε πολύ νερό και να αποφεύγετε τις μεγάλες μερίδες φαγητού αργά το βράδυ.

Σύμμαχος στην προσπάθειά σας θα είναι το Φαρμακείο της γειτονιάς σας που μπορεί να σας συστήσει το κατάλληλο προϊόν για τη δική σας περίπτωση ώστε η το πρόγραμμα που θα ακολουθήσετε να μην έχει καμιά αρνητική επίπτωση στην υγεία σας.

Δεν είναι απαραίτητο να ‘λιώνετε» με τις ώρες στο γυμναστήριο για να κάψετε θερμίδες και να δείτε διαφορά στο σώμα σας. Αυτό που είναι απαραίτητο είναι να εντάξετε στην καθημερινότητά σας τη σωματική άσκηση. Χρησιμοποιήστε τις σκάλες αντί τον ανελκυστήρα, βγάλτε εσείς βόλτα το σκύλο, περπατήστε αντί να οδηγήσετε ή εκτελέστε από την άνεση του σπιτιού σας ένα από τα προγράμματα γυμναστικής που σας προτείνουμε.

Όσες φορές και να το πούμε δε θα είναι αρκετές. Το νερό είναι ζωτικής σημασίας για τον οργανισμό και παράλληλα διευκολύνει την απώλεια βάρους. Καταναλώνοντας μισό λίτρο νερό το πρωί, αυξάνετε τον μεταβολισμό σας κατά 24%, ενώ πίνοντας νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας περιορίζετε την όρεξή σας για φαγητό. Άλλωστε, πολλές φορές που νομίζετε ότι πεινάτε, στην πραγματικότητα απλώς διψάτε.

Αν η ιδέα του να ξεκινήσετε δίαιτα, σας προκαλεί πανικό, μπορείτε να δοκιμάσετε τα παρακάτω tips ώστε να χάσετε βάρος εύκολα μέχρι το καλοκαίρι.

Το να ακολουθήσετε ένα σταθερό πρόγραμμα γυμναστικής το καλοκαίρι μάλλον σας ακούγεται αστείο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να περιορίσετε τη σωματική σας δραστηριότητα. Το κολύμπι, ειδικά αν έχετε την τύχη να επισκέπτεστε καθημερινά την παραλία, είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης που καίει θερμίδες και γυμνάζει όλο το σώμα. Αφήστε, λοιπόν, την ηλιοθεραπεία (που κάνει και κακό στο δέρμα σας) και ετοιμαστείτε για κολύμβηση!

Το ξέρατε ότι πολλές φορές νομίζουμε ότι πεινάμε, αλλά στην πραγματικότητα έχει αφυδατωθεί ο οργανισμός μας; Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα νιώσετε πείνα, πιείτε ένα ποτήρι νερό και ξανασκεφτείτε αν όντως πεινάτε. Άλλωστε, το νερό έχει την ιδιότητα να περιορίζει την όρεξη. Ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού σας πρέπει να είναι η νούμερο ένα διατροφική σας συνήθεια.

Ποιος έχει όρεξη να κάνει δίαιτα και να ακολουθεί αυστηρά διατροφικά προγράμματα εν μέσω καλοκαιριού; Τώρα το μυαλό μας είναι στην παραλία, τις βουτιές, το ηλιοβασίλεμα και τις βόλτες, όχι στον υπολογισμό θερμίδων και την προετοιμασία γευμάτων.

Το να ακολουθήσετε ένα σταθερό πρόγραμμα γυμναστικής το καλοκαίρι μάλλον σας ακούγεται αστείο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να περιορίσετε τη σωματική σας δραστηριότητα. Το κολύμπι, ειδικά αν έχετε την τύχη να επισκέπτεστε καθημερινά την παραλία, είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης που καίει θερμίδες και γυμνάζει όλο το σώμα. Αφήστε, λοιπόν, την ηλιοθεραπεία (που κάνει και κακό στο δέρμα σας) και ετοιμαστείτε για κολύμβηση!

Το ξέρατε ότι πολλές φορές νομίζουμε ότι πεινάμε, αλλά στην πραγματικότητα έχει αφυδατωθεί ο οργανισμός μας; Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα νιώσετε πείνα, πιείτε ένα ποτήρι νερό και ξανασκεφτείτε αν όντως πεινάτε. Άλλωστε, το νερό έχει την ιδιότητα να περιορίζει την όρεξη. Ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού σας πρέπει να είναι η νούμερο ένα διατροφική σας συνήθεια.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .