Η πολλή ζάχαρη δεν κάνει καλό ούτε στον κόλπο σας. Συγκεκριμένα, μπορεί να βλάψει ή να σκοτώσει τα σημαντικά βακτηρίδια του κόλπου (τον γαλακτοβάκιλο). Η ζάχαρη είναι το αντίθετο ενός προβιοτικού. Η βακτηριακή ανισορροπία μπορεί να οδηγήσει σε μολύνσεις ζύμης, πόνο και ερεθισμό – τρία πράγματα που πραγματικά δεν θέλετε να αντιμετωπίσετε. *Αποφύγετε τα κρέατα και τα γαλακτοκομικά που περιέχουν τεχνητές ορμόνες

Είσαστε ό,τι τρώτε και το ίδιο ισχύει και για τον κόλπο σας. Η διατροφή σας επηρεάζει τα πάντα: από το πώς δείχνει το δέρμα σας μέχρι τον έμμηνο κύκλο σας, επομένως τρώγοντας τις σωστές τροφές μπορείτε να εξασφαλίσετε τη βέλτιστη υγεία της ευαίσθητης περιοχής σας. *Καταναλώστε πολλά πρεβιοτικά και προβιοτικά

Εάν το σώμα σας έχει τάση να συσσωρεύει πολύ λίπος στην πλάτη, ψηλά ή χαμηλότερα (κάτι όχι πολύ συχνό αλλά παρόλα αυτά πιθανό), αυτό συμβαίνει συνήθως επειδή έχετε υπερβολικά υψηλά επίπεδα ινσουλίνης. Οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε την ινσουλίνη είναι όσες περιέχουν λινολεϊκό οξύ. Το γιαούρτι, το άπαχο κρέας, το ψωμί και τα άλευρα ολικής άλεσης, και τα πράσινα λαχανικά περιέχουν λινολεϊκό οξύ.

Μείνετε μακριά από όλες τις τροφές που έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη. Είναι οι τροφές που θα θέλετε περισσότερο και θα σας κάνουν να τρώτε χωρίς έλεγχο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να περιορίσετε ή να αποφύγετε εντελώς την κατανάλωση τροφών που περιέχουν υδατάνθρακες και κατεργασμένη ζάχαρη (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, γλυκά) όπως και τις κατεργασμένες τροφές που περιέχουν πολλά πρόσθετα και συντηρητικά.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα βασικά για τη λειτουργία των ορμονών. Πρώτα από όλα, οι ορμόνες είναι χημικές ουσίες που παράγει το σώμα για να λειτουργήσει σωστά, με το κάθε όργανο και σύστημά του σε αρμονία. Κάθε ορμόνη παίζει μεγάλο ρόλο στην παραγωγή ενέργειας, την αποφυγή του άγχους , την συντήρηση του μυϊκού ιστού και ναι…. την συσσώρευση λίπους.

Επίσης, σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, όσοι περισσότερο επισκεπτόμαστε τη σάουνα , τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος θανάτου από καρδιακές παθήσεις. Για την ακρίβεια, η έρευνα υποστηρίζει πως όσοι επισκέπτονται τη σάουνα τέσσερις φορές την εβδομάδα έχουν 66% χαμηλότερο κίνδυνο από αυτούς που το κάνουν έκαναν μία φορά την εβδομάδα. Επιπλέον, η τακτική χρήση σάουνας εμφανίστηκε βοηθάει στην ανακούφιση της φλεγμονής και του πόνου που σχετίζεται με την αρθρίτιδα.

Η τεστοστερόνη σχετίζεται με την υγεία στα κόκαλα και τους μύες, την παραγωγή σπέρματος και την ανάπτυξη των μαλλιών. Ωστόσο όσο μεγαλώνετε τα επίπεδά της φθίνουν. Το συκώτι, οι γαρίδες, οι φράουλες και οι σπόροι κολοκύθας βοηθούν στο να βελτιώσετε τα επίπεδα της τεστοστερόνης.Για τις γυναίκες που θέλουν να αυξήσουν τα οιστρογόνα, είναι καλό να καταναλώνουν κεράσια, κριθάρι, καρότα, σέλινο και αγγούρια. Κάντε περισσότερες ασκήσεις με αντιστάσεις

Μην τρώτε γρήγορα όταν βρίσκεστε στο τραπέζι και πάρτε βαθιές αναπνοές. Όσο περισσότερο οξυγόνο προσλαμβάνετε την ώρα του φαγητού τόσο πιο εύκολο είναι για το σώμα να χωνέψει την τροφή και να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά της. Επιλέξτε τροφές που βελτιώνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης και οιστρογόνων

Η διατροφή σας να είναι χαμηλή σε λίπος, ώστε τα γεύματα να είναι εύπεπτα. Τους ζεστούς μήνες, που η λειτουργία του αναπνευστικού και του κυκλοφορικού συστήματος δυσχεραίνεται, βασική επιδίωξη είναι η λιγότερη καταπόνηση του γαστρεντερικού και η ελάχιστη παραμονή μεγάλης ποσότητας αίματος στο πεπτικό, κάτι που επιτυγχάνεται με μικρά, τακτικά και φτωχά σε λίπος γεύματα. Αποφεύγουμε λοιπόν το λίπος του κρέατος και των γαλακτοκομικών, όπως επίσης τα τηγανητά και τις λιπαρές σάλτσες.

Μπορεί να ακουστεί αντίθετο με τη διαίσθησή σας, αλλά είναι λάθος να χρησιμοποιείτε τη γυμναστική σαν ένα μέσο τιμωρίας προς τον εαυτό σας επειδή φάγατε πολύ, ή για να κερδίσετε το δικαίωμα να φάτε περισσότερο. Αντίθετα, εστιάστε στο πόσο όμορφα νιώθετε, πόσο καλύτερα κοιμάστε το βράδυ, και πόσο περισσότερη ενέργεια έχετε όταν γυμνάζεστε. Η φυσική άσκηση σας κάνει καλό άσχετα αν προσπαθείτε ή όχι να χάσετε βάρος.

Εντάξετε την μεσογειακή διατροφή στο καθημερινό διατροφικό σας πρόγραμμα. Τα συστατικά της είναι απλά. Πρέπει να χρησιμοποιείτε το παρθένο ελαιόλαδο όσο συχνότερα γίνεται, κατά προτίμηση στις σαλάτες με φρέσκα λαχανικά, να τρώτε όσπρια μία με δύο φορές την εβδομάδα και να αντικαταστήσετε το κρέας με ψάρι, έτσι ώστε η κατανάλωση κρέατος να μην ξεπερνά τη μία φορά την εβδομάδα.

Πώς θα το καταφέρουμε αυτό; Μετρώντας θερμίδες σε κάθε γεύμα! Στο πρωινό ένα μπολ δημητριακά και μισό ποτήρι γάλα είναι αρκετό, για παράδειγμα, ενώ στα επόμενα γεύματα πρέπει να ακολουθούμε πιστά το πλάνο διατροφής που έχουμε φτιάξει ανάλογα με τις θερμίδες. Έτσι δεν αποκλείουμε κάποια τροφή από τη διατροφή μας αλλά προσέχουμε να μην ξεφύγουμε από τις θερμίδες, προσέχοντας την ποσότητα.

Σε μια προσπάθεια να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις το αμερικάνικο Popsugar ρώτησε τον ειδικό γιατρό Justin Holtzam για την πιο αποτελεσματική μέθοδο απώλειας κιλών και φαίνεται ότι η απάντηση βρίσκει σύμφωνους τους περισσότερους διαιτολόγους. Για να χάσει κανείς κιλά πρέπει να καταναλώνει λιγότερες θερμίδες . Με λίγα λόγια πρέπει να ξεκινήσουμε να τρώμε λιγότερο!

Διατροφολόγοι υποστηρίζουν ότι δεν είναι σωστό να αποκλείουμε συγκεκριμένες τροφές από το διαιτολόγιο, ειδικά όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά, αφού μια αυστηρή δίαιτα μπορεί να οδηγήσει στα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

Καλημέρα Βίκυ και ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια. Ακριβώς έτσι λέμε συνήθως, απλά και μόνο για να δικαιολογήσουμε την αδυναμία μας σε κάποιο τρόφιμο. Τουλάχιστον να γνωρίζουμε τι δεν μας βοηθά στους στόχους μας και μετά ο καθένας αποφασίζει μόνος του τι θα κάνει στην πορεία, με τα αντίστοιχα βέβαια αποτελέσματα. Εύχομαι καλή επιτυχία και μια πολύ όμορφη μέρα! 🙂

Αν έχετε και εσείς το ίδιο πρόβλημα, θα πρέπει καταρχήν να βρείτε την αιτία και να αποφύγετε έστω προσωρινά, τα τρόφιμα που το προκαλούν. Όπως είναι τα πικάντικα φαγητά, το αλάτι, οι επεξεργασμένους υδατάνθρακες και φυσικά τα υπόλοιπα που ανέφερα πριν. # 10+1 Ροφήματα με αυξημένες θερμίδες που προσθέτουν κιλά και λίπος


Δημοσίευση: 14/11/2019


. .