Γιατί Είναι Πιο Εύκολο Να Αδυνατίσετε Το Καλοκαίρι - Τα 13 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Στην συνέχεια, οι εθελοντές έπρεπε να κοιμούνται κανονικά για δύο βράδια, για άλλα τρία βράδια έπρεπε να κοιμούνται 3 ώρες αργότερα από το κανονικό και στην συνέχεια άλλες δύο βραδιές όπου μπορούσαν να κοιμηθούν όσο ήθελαν. Σύμφωνα με τους εθελοντές που πήραν μέρος στο πείραμα, όλοι τους είδαν μια άνοδο στα επίπεδα σακχάρου τους, τις ημέρες που δεν κοιμόντουσαν όσο έπρεπε και ένιωθαν διαρκώς να πεινάνε. Γιατί συμβαίνει λοιπόν αυτό;

Θέλατε τόσο πολύ ένα κομμάτι μηλόπιτα που ήταν αδύνατο να αντισταθείτε; Το μόνο που έχει σημασία είναι πόσο το απολαύσατε. Μην αρχίσετε να σκέφτεστε ότι τώρα δεν έχει νόημα να συνεχίσετε την προσπάθεια. Αντίθετα, βάλτε στο πρόγραμμα μια μικρή παρασπονδία κάθε τόσο. Όλοι έχουμε ανάγκη να κακομαθαίνουμε πού και πού τον εαυτό μας!

Μην κρατάτε κρυφό από την οικογένειά σας ότι προσπαθείτε να αδυνατίσετε. Αντίθετα, ζητήστε τους να σας στηρίξουν. Βάλτε το πρόγραμμα του γυμναστηρίου στην πόρτα του ψυγείου και υπογραμμίστε τις ώρες που θέλετε να πηγαίνετε ώστε να ξέρουν όλοι ότι η μαμά έχει κι αυτή τις υποχρεώσεις της απέναντι στον εαυτό της!

Είναι πιο εύκολο να κυνηγάς στο στόχο σου με παρέα. Εάν και η κολλητή σας θέλει να "μαζευτεί" λιγάκι ενόψει καλοκαιριού, μπορείτε αντί για το τακτικό ραντεβού σας για καφέ, να βρεθείτε για να περπατήσετε μαζί στο πάρκο ή να κάνετε μαζί ένα μάθημα γιόγκα!

Το καλοκαίρι περνάμε, επίσης, πολλές ώρες στην παραλία. Τι θα μπορούσατε λοιπόν να καταναλώσετε για να καταπολεμήσετε την πείνα σας στην παραλία ενώ παράλληλα να χαρίσετε στο σώμα σας ενέργεια και θρεπτικά συστατικά από σνακ και μικρογεύματα καλής ποιότητας; Οι παρακάτω εύκολες προτάσεις θα καλύψουν όλες τις προϋποθέσεις για σωστή οργάνωση της διατροφής στην παραλία.

Με το θερμόμετρο να ανεβαίνει κατακόρυφα και τα ρούχα να περιορίζονται, το καλοκαίρι είναι η περίοδος που όλοι λίγο πολύ ανησυχούμε περισσότερο για τις διατροφικές μας επιλογές και το σώμα μας. Ας δούμε παρακάτω τι μπορεί να περιέχει η καλοκαιρινή μας διατροφή, καθώς και χρήσιμα tips που θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε και να έχετε αυτοπεποίθηση στην παραλία!

Έπειτα, προσπαθούμε να γνωρίσουμε ποιο είναι το κατάλληλο πρόγραμμα διατροφής για εμάς. Αυτό θα το καταφέρουμε σε συνεργασία με έναν διαιτολόγο- διατροφολόγο, ο οποίος μέσα από το ιστορικό μας θα καταλάβει ποιές είναι οι απαραίτητες αλλαγές που χρειάζονται να γίνουν προκειμένου να βελτιωθεί η διατροφή μας σωστά και σταδιακά προκειμένου η οποιαδήποτε αλλαγή να μπορεί να γίνει και τρόπος ζωής.

Βρισκόμαστε στις αρχές της άνοιξης και πολλές/οί με ρωτάτε εάν μπορείτε να αδυνατίσετε μέχρι το καλοκαίρι. Φυσικά! Δεν υπάρχει κατάλληλη χρονική στιγμή για να ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα διατροφής . Η σωστή διατροφή, είτε στοχεύει στην απώλεια, είτε στη συντήρηση είτε στην πρόσληψη βάρους μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή αισθανόμαστε έτοιμοι.

Το να ακολουθήσετε ένα σταθερό πρόγραμμα γυμναστικής το καλοκαίρι μάλλον σας ακούγεται αστείο, αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να περιορίσετε τη σωματική σας δραστηριότητα. Το κολύμπι, ειδικά αν έχετε την τύχη να επισκέπτεστε καθημερινά την παραλία, είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης που καίει θερμίδες και γυμνάζει όλο το σώμα. Αφήστε, λοιπόν, την ηλιοθεραπεία (που κάνει και κακό στο δέρμα σας) και ετοιμαστείτε για κολύμβηση!

Το ξέρατε ότι πολλές φορές νομίζουμε ότι πεινάμε, αλλά στην πραγματικότητα έχει αφυδατωθεί ο οργανισμός μας; Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα νιώσετε πείνα, πιείτε ένα ποτήρι νερό και ξανασκεφτείτε αν όντως πεινάτε. Άλλωστε, το νερό έχει την ιδιότητα να περιορίζει την όρεξη. Ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού σας πρέπει να είναι η νούμερο ένα διατροφική σας συνήθεια.

Ποιος έχει όρεξη να κάνει δίαιτα και να ακολουθεί αυστηρά διατροφικά προγράμματα εν μέσω καλοκαιριού; Τώρα το μυαλό μας είναι στην παραλία, τις βουτιές, το ηλιοβασίλεμα και τις βόλτες, όχι στον υπολογισμό θερμίδων και την προετοιμασία γευμάτων.

Ο συνδυασμός φυσικής δραστηριότητας (όπως το κολύμπι, τα παιχνίδια στην θάλασσα, οι βόλτες) της ελαφριάς και ισορροπημένης διατροφής (όπως είναι η μεσογειακή διατροφή) και της υψηλής κατανάλωσης υγρών οδηγούν στην μείωση του βάρους εύκολα και υγιεινά. Η αποφυγή στερητικών προγραμμάτων διατροφής για την γρήγορη απώλεια βάρους θα οδηγήσει σε μόνιμη απαλλαγή των περιττών κιλών»

Αν σε αυτά προστεθεί και η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας πχ το κολύμπι ή τα παιχνίδια στη θάλασσα, μπορεί κανείς να χάσει κάποια κιλά εύκολα και υγιεινά χωρίς στερητικές δίαιτες.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .