Αδυνατίστε Χωρίς Δίαιτα Και Στερήσεις - Τα 17 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Πολλοί διαμαρτύρονται ότι δεν χάνουν κιλά παρότι δεν τρώνε. Ναι, αλλά τσιμπάνε όλη την ημέρα. Είναι η χειρότερη συνήθεια που πρέπει να χάσουμε, και τότε τα κιλά θα λιώσουν από μόνα τους. Το «τσίμπημα» δεν απαγορεύεται, αρκεί να είναι έξυπνο: όταν νιώθουμε πείνα ή λαιμαργία, μπορούμε να πιούμε ένα τσάι, να φάμε ένα μήλο, να τσιμπήσουμε 5 καρύδια ή αμύγδαλα, ένα ξηρό φρούτο, μια κομπόστα χωρίς ζάχαρη. Kαι μην ξεχνάμε: το να φάμε ένα κομμάτι σοκολάτα δεν κάνει κακό.

Είναι σημαντικό, λοιπόν, να πάρουμε χρόνο. Μασάμε αργά, για να περάσει η ώρα, και να δώσει το στομάχι εντολή ότι χόρτασε, με λιγότερες τροφές. Ανάμεσα σε κάθε μπουκιά πρέπει να αφήνουμε το πηρούνι, να παίρνουμε μια ανάσα, λίγο χρόνο και μετά συνεχίζουμε την επόμενη, αργά. Πρόκειται για έναν τρόπο που όταν γίνει συνήθεια (θέλει προσπάθεια στην αρχή) θα ξανακάνει το φαγητό απόλαυση, όχι αγώνα δρόμου.

Η πρώτη ενδεδειγμένη συμβουλή είναι να ακούμε το σώμα μας και να σεβόμαστε το βιολογικό μας ρολόι. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τρώμε τη σωστή στιγμή. Χρονοδιατροφή, ονομάζεται αυτό, μια λέξη λίγο βάρβαρη, αλλά σημαντική: Παίρνουμε κάτι για πρωινό, 1 ώρα αφότου ξυπνήσουμε 4-6 ώρες αργότερα, παίρνουμε ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτείνες 5 ώρες αργότερα τρώμε ένα φρούτο Τρώμε βραδυνό μόνο αν πεινάμε

Τρώτε σε κάθε γεύμα σας άπαχη πρωτεΐνη: Μπορεί να είναι ψητό κοτόπουλο, ψάρι, κόκκινο ή λευκό κρέας, χωρίς όμως σάλτσα ή ένα κομμάτι τυρί χωρίς πολλά λιπαρά. Πολλοί από εμάς δεν τρώμε αρκετή πρωτεΐνη με αποτέλεσμα πιο αργό μεταβολισμό. Επιπλέον, η πρωτεΐνη είναι αυτή που μας χορταίνει περισσότερο από κάθε άλλη τροφή και είναι το "μυστικό” συστατικό για να μη χρειάζεται να τρώμε ανάμεσα στα γεύματα και τα σνακ.

Πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό τη μέρα. Το νερό ενυδατώνει τον οργανισμό και επιτελούνται καλύτερα όλες οι λειτουργίες του, μαζί και η λειτουργία του εγκεφάλου, ενώ ενεργοποιεί και το μεταβολισμό.

Μπορεί η παραπάνω πρόταση να ακούγεται σαν… ευχή, ωστόσο μερικά tips και εύκολες αλλαγές στην καθημερινότητα θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα.

Σε μια μελέτη που μέτρησε τον δείκτη κορεσμού σε 38 τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων του καστανού ρυζιού και του ψωμιού ολικής αλέσεως, οι συμμετέχοντες ανέφεραν ότι αισθάνθηκαν πληρέστεροι όταν κατανάλωσαν πατάτες και έφαγαν μικρότερη ποσότητα φαγητού δύο ώρες μετά την κατανάλωσή τους.

Αν χρειαζόταν να περιγράψουμε το τέλειο φαγητό, τα χαρακτηριστικά του θα ήταν τα εξής: υγιεινό, νόστιμο, μεγαλύτερο από ένα μεζέ και αρκετό για να αισθανόμαστε πλήρεις και να καταπολεμήσουμε την πείνα μας για ώρες.

Δίαιτα χωρίς στερήσεις: Οι 9 τροφές που αδυνατίζουν και μας χορταίνουν

Ο συνδυασμός φυσικής δραστηριότητας (όπως το κολύμπι, τα παιχνίδια στην θάλασσα, οι βόλτες) της ελαφριάς και ισορροπημένης διατροφής (όπως είναι η μεσογειακή διατροφή) και της υψηλής κατανάλωσης υγρών οδηγούν στην μείωση του βάρους εύκολα και υγιεινά. Η αποφυγή στερητικών προγραμμάτων διατροφής για την γρήγορη απώλεια βάρους θα οδηγήσει σε μόνιμη απαλλαγή των περιττών κιλών»

Αν σε αυτά προστεθεί και η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας πχ το κολύμπι ή τα παιχνίδια στη θάλασσα, μπορεί κανείς να χάσει κάποια κιλά εύκολα και υγιεινά χωρίς στερητικές δίαιτες.

To καλοκαίρι είναι μία καλή περίοδος για την απώλεια βάρους. Λόγω της ζέστης η κατανάλωση τροφής είναι μικρότερη ενώ η κατανάλωση υγρών μεγαλύτερη.

Η δίαιτα Food Lovers επιτρέπει την κατανάλωση τροφών με απλά σάκχαρα (όλα τα παραπάνω), αρκεί να συνδυάζονται με σύνθετους υδατάνθρακες, δηλαδή φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Ο συνδυασμός αυτός σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με την επιστημονική κοινότητα, εμποδίζει την αποθήκευση λίπους στο σώμα και μπορεί να ευνοήσει την απώλεια βάρους έως και τρεις φορές περισσότερο απ' ό,τι μία οποιαδήποτε άλλη δίαιτα.

Η διατροφή αυτή ρυθμίζει τα επίπεδα ινσουλίνης στον οργανισμό, ώστε να χάσετε όχι μόνο κιλά, αλλά και λίπος. Χωρίς να στερηθείτε αγαπημένες σας τροφές όπως γλυκά, σοκολάτες, κρέπες, ζυμαρικά και λευκό ψωμί μπορείτε να αποκτήσετε ένα τέλειο σώμα.

Αδυνάτισμα χωρίς στερήσεις; Κι όμως γίνεται! Για όσες αγαπάνε το καλό φαγητό και δε θέλουν να στερηθούν τίποτα!

Ο ειδικός θα μας συστήσει τροφικούς συνδυασμούς που από τη μία δεν είναι στερητικοί, ενώ από την άλλη βοηθούν τον οργανισμό στην πέψη, το βάδισμα, τον ύπνο, στην κίνηση γενικότερα, ενώ βελτιώνει και τη διάθεσή μας. Τηρώντας ένα τέτοιο διατροφικό μοντέλο διευκολύνουμε την απώλεια λίπους και την αντιμετώπιση του τοπικού πάχους αλλά και της κυτταρίτιδας.

Καταναλώνοντας συγκεκριμένες τροφές συγκεκριμένες ώρες της ημέρας βοηθάμε τον οργανισμό μας να διατηρήσει τη ροή της ενέργειας στο σώμα αλλά και να χάσουμε βάρος. Αυτή είναι η ουσία ενός νέου, για τα ελληνικά δεδομένα, εναλλακτικού διατροφικού μοντέλου, της Ενεργειακής Διατροφής.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .