Πώς Θα Ξεκινήσετε Σωστή Διατροφή Μέσα Στις Γιορτές - Τα 13 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Αν την περίοδο των γιορτών φάγατε λίγο παραπάνω από ό,τι συνηθίζετε με αποτέλεσμα να νιώθετε ενοχές, σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει λόγος. Αφενός, καλό είναι να αφήνουμε τον εαυτό μας ελεύθερο μερικές φορές και να μην καταπιεζόμαστε. Αφετέρου, χρειάζονται πολλές θερμίδες – 3.500 για την ακρίβεια – για να πάρετε ένα κιλό σωματικού λίπους. Στην πραγματικότητα, μία ημέρα με υπερκατανάλωση θερμίδων, δεν οδηγεί σε σημαντική αύξηση του βάρους.

Οι περισσότεροι από εμάς έχει χρειαστεί έστω μία φορά στη ζωή μας να επισκεφθούμε έναν διαιτολόγο. Όλοι θέλουμε να έχουμε μια λίστα με τα «ναι» και «όχι» που θα μας κρατάνε υγιείς και με σωστό σωματικό βάρος. Με αφορμή την άφιξη της νέας χρονιάς όφειλα κι εγώ σαν διαιτολόγος να πράξω το καθήκον μου και να σας εκπαιδεύσω πάνω στα 10 πολύ σημαντικά βήματα που πρέπει να ακολουθείτε ώστε να έχετε όλα όσα αναζητάτε στο κατώφλι του νέου έτους. 1. Η οργάνωση στα ψώνια

Κατά προτεραιότητα παρατηρείται αύξηση των καρδιαγγειακών επεισοδίων (εγκεφαλικά επεισόδια, εμφράγματα, στηθαγχικά επεισόδια, επιδείνωση της πίεσης) εμφάνιση οξέων, ή επιδείνωση γνωστών γαστρεντερικών προβλημάτων (γαστρίτιδα, πεπτικό έλκος, γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, οξεία χολοκυστίτιδα, οξεία παγκρεατίτιδα, κολίτιδες) απορύθμιση μεταβολικών νόσων, με κυρίαρχο των Σακχαρώδη Διαβήτη.

Τα Χριστούγεννα είμαστε κυριολεκτικά περικυκλωμένοι από διάφορα εορταστικά εδέσματα και ποτά. Από την μια δεν υπάρχει λόγος να είμαστε ένοχοι όταν τα απολαμβάνουμε, από την άλλη όμως πρέπει να θυμόμαστε, πως οι άνθρωποι καταναλώνουν περίπου 6000 θερμίδες την ημέρα των Χριστουγέννων!

Η μια συμβουλή είναι καλύτερη από την άλλη και πραγματικά, είναι πολύ σημαντικά βήματα για να πετύχουμε τον στόχο που έχει βάλει ο κάθε ένας από μας. Είναι 14 βήματα και σημαντικοί οδηγοί μας, που πιστεύω ακράδαντα πως μπορούν να βελτιώσουν καταστάσεις μακροπρόθεσμα. Το σημαντικότερο είναι όμως ότι μπορούν να βελτιώσουν την καθημερινότητά μας και άμεσα, αρκεί να υπάρχει απόφαση και σωστή νοοτροπία. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το εξαιρετικό άρθρο. Να είστε πάντα καλά.

Σε αυτές τις στιγμές, αυτό που δυστυχώς συμβαίνει στα σίγουρα, είναι τα σνακ να φαίνονται πιο νόστιμα ή να μην ελέγξετε τα συστατικά στη συσκευασία. Οπότε το πιθανότερο είναι να αγοράσετε τρόφιμα που ίσως δεν θα φάτε ποτέ. Ή ακόμη χειρότερα, τρόφιμα που θα αναγκαστείτε να φάτε επειδή τα αγοράσατε.

Η πραγματοποίηση όμως μικρών, σταδιακών αλλαγών στις διατροφικές σας συνήθειες είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιδιορθώσετε τη διατροφή σας. Πολλοί ειδικοί προτείνουν, να κάνουμε μόνο μία αλλαγή κάθε εβδομάδα, για να υπάρχει χρόνος να συνηθίσουμε στη νέα συμπεριφορά.

Σκεφτείτε πριν πιείτε . Το αλκοόλ είναι συνήθως ο βασικότερος παράγοντας που επηρεάζει τις διατροφικές επιλογές και τα επίπεδα ενέργειάς μας. Εκτός του ότι μας δίνει πολλές θερμίδες, αυξάνει την όρεξη. Και φυσικά υπάρχει και η επόμενη μέρα που μας οδηγεί σε έλλειψη ενέργειας και στο να επιλέγουμε παχυντικές τροφές για πρωινό. Περιορίστε την ποσότητα αλκοόλ κάνοντας πράγματα που δεν περιλαμβάνουν ποτό ή δεσμευτείτε ότι θα είστε εσείς ο οδηγός όταν βγαίνετε.

Ο Δεκέμβριος είναι ο μήνας όπου καταναλώνουμε τα πάντα χωρίς τύψεις και μπορεί να συνεχίσουμε να κάνουμε το ίδιο τον Ιανουάριο. Όσο δελεαστικό και αν μας φαίνεται να ξαπλώνουμε στον καναπέ με κουβέρτα και όλα τα γλυκά που έχουν περισσέψει από τα Χριστούγεννα, μήπως να το ξανασκεφτείτε; Μπορείτε να καθαρίσετε τον οργανισμό σας και να ξεκινήσετε αμέσως μετά την ημέρα των Χριστουγέννων. Μάθετε πώς.

Forum επιστημόνων Celebrities corner Μετρητές υγείας Η συμβουλή του Vita Ζώδια Καιρός

Πίσω από κάθε πετυχημένο άντρα κρύβεται μια δυναμική γυναίκα και πίσω από κάθε πετυχημένο πλάνο, ένα δυνατό κίνητρο. Προσπαθήστε να ανακαλύψετε τους λόγους για τους οποίους πήρατε την απόφαση να ακολουθήσετε αυτό το challenge και συνεχίστε με το να τους γράψετε σε ένα χαρτί. Με αυτό τον τρόπο κάθε φορά που θα το βλέπετε θα θυμάστε γιατί ξεκινήσατε. 3. Προγραμματίστε

Μερικά μυστικά που θα σας προετοιμάσουν με τον καλύτερο τρόπο, για να μπορέσετε σε ένα μήνα από τώρα να αντικρίσετε μια πιο healthy εκδοχή του εαυτού σας και να αντιμετωπίσετε με περισσότερη αυτοπεποίθηση τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα. Clean eating lovers

Μπορεί να νιώθουμε ικανοποίηση όσο περισσότερο καταπίνουμε, αλλά στην πραγματικότητα είναι η γεύση που μας ικανοποιεί. Με αυτό κατά νου, μην πέφτετε με ταχύτητα πάνω στο φαγητό που έχετε επιλέξει. Πάρτε χρόνο να δοκιμάσετε λίγο από το καθένα, αντί να εστιάσετε σε μια μεγάλη ποσότητα. Άλλωστε, αυτή η τακτική δίνει χρόνο στο στομάχι σας να χωνέψει χωρίς πόνο και δυσφορία. Συγχωρούμε τον εαυτό μας


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .